אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

מענה טלפוני אנושי


מענה טלפוני אנושי הוא פתרון מצוין עבור בעלי עסקים שאינם יכולים להרשות לעצמם להחזיק מזכירות או פקידות לצורך מענה לשיחות טלפון. בשירות זה משתמשים בעלי עסקים כאשר העסק סגור או כאשר יש עומס על הקו ונציגים לא מספיקים לתת מענה טלפוני לכל הלקוחות הפונים לחברה. כידוע, מענה אנושי  הוא שירות בסיסי והכרחי של כל עסק, שהרי אם אין מענה בטלפונים המוצעים על גבי פרסומים או בפורטלים, דבר זה גורם ללקוח לעבור לקבל שירות אצל המתחרה שלכם ללא שום נקיפות מצפון כלל וכלל. לכן, בעלי עסקים רבים משתמשים בשירות מענה טלפוני אנושי הניתן על ידי חברות שונות המחזיקות ברשותן נציגים אשר זמינים לקבל את השיחות שלכם.

איך זה עובד?

ישנן שתי אפשרויות של מתן שירות מענה טלפוני אנושי, האחת היא –מענה של נציג אשר לוקח את פרטי המתקשרים ומשאיר הודעה לבעל העסק כדי שיחזור לכל מי שהתקשר. האופציה השנייה היא  מתן מענה בסיסי של שירותי החברה המתקשרים כמו למשל – מתן של פרטים מסוימים על שירותי העסק, או מתן מענה של שעות פעילות או פרטים אחרים לגבי סדנאות או כנסים. אופציה זאת היא נהדרת ויכולה לחסוך לבעלי עסקים כספים רבים, שהרי החזקת נציגים, פקידים או מזכירות הם עסק לא זול בכלל ויש צורך מעבר לשכר החודשי לשלם גם תנאים סוציאליים לעובדים.

שאלות ותשובות בנושא מענה טלפוני אנושי
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

עדיין לא קיימים שאלות ותשובות בנושא זה, היה הראשון להוסיף שאלה

הוסף שאלה
מאמרים ומדריכים בנושא מענה טלפוני אנושי

מענה טלפוני אנושי ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות