אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה
שלחו מסרון (SMS) ל2144

פלאטיס לאחר לידה


גוף האישה לאחר לידה עובר לא מעט שינויים, בעיקר באזור רצפת האגן, כך ששיעורי פילאטיס בקבוצות או באופן פרטני יכולים לסייע רבות לחיזוק רצפת האגן ולתרום לא מעט לגמישות השרירים, לסייע לנשים להשיל את הקילוגרמים שהצטברו בגופן לאחר הלידה. את שיעורי הפליאטיס ניתן למצוא במכוני כושר רבים, בסטודיו לחוגים, באופן פרטי אצל מדריכים או מדריכות פליאטיס או בקבוצות בכל רחבי הארץ.

למה כל כך חשוב לבצע תרגילי פלאטיס לאחר לידה?

אחד היתרונות של הפילאטיס, הוא – חיזוק רצפת האגן אצל נשים, כך שלאחר לידה שיעורים אלו מומלצים ביותר.  הפילאטיס מסייע רבות לטפל ולמנוע בעיות רפואיות שונות שיכולות להוות מטרד אצל נשים לאחר לידה כמו – דליפת שתן וצניחת רחם. חשוב לדעת כי –הרחם הינו מוחזק במקומו על ידי מערכת רצועות ורקמות שהן די רכות, ומערכת זאת מחוברת לשרירי רצפת האגן. ברגע שהשרירים הללו נחלשים, שום דבר לא מחזיק את הרחם, והוא עלול לצנוח כלפי מטה. לכן, בשיעורי הפילאטיס שמים דגש רב על חיזוק שרירי הליבה וחיזור רצפת האגן. בדרך זאת, המתאמנת תשלוט טוב יותר באגן ותזכה לגמישות יתר וחיזוק של שרירים אלו. מעבר לכך, תרגילי הפילאטיס תורמים רבות לחיטוב הגוף והם חלק מתהליך ההרזיה של הגוף, מה שמאפשר לנו לקבל גוף שריר ומוצק יותר.

פלאטיס לאחר לידה
Rate this post